Melleņu - mandeļu tarte

Melleņu maratons nu būs noslēdzies. Saldā un kaloriju pārpilnā veidā. Varu apliecināt, ka kūkas nenodara lielu ļaunumu, ja tās patērē saprātīgā daudzumā un kombinācijā ar ikvakara skrējienu. Šis melleņu gardumiņš ar kraukšķīgo pâte sablée pamatni, sulīgo ogu pildījumu un spēcīgo amandine noti pa virsu ir viennozīmīgi Nr.1 manā melleņu triloģijā.
 


Tā, iespējams, ir tikai sakritība, bet vienmēr, kad jāsaskaras ar šo procesu, es esmu out of time, jo kāds jau klauvē pie durvīm, bet varbūt man vienkārši nav lemts uzcept pieklājīga paskata tarte pamatni. Nepievērsīsim tam uzmanību. Tātad, šī recepte pieprasa lobītas mandeles. Lobītu mandeļu man nebija necik, toties bija daudz, daudz slinkuma doties tādas uzmeklēt veikalā. Lobīt mandeles? Easy, es nodomāju, kad iepazinos ar mandeļu lobīšanas instrukciju, kur teikts, ka atliek vien pamērcēt tās ne ilgāk par 1 minūti karstā ūdenī, lai miza nonāktu itin viegli nost. Teikšu godīgi - mandeļu lobīšana varētu būt hobijs kādam ar Pelnrušķes sindromu, man apnika, un rezultātā lobīto un nelobīto mandeļu proporcija bija aptuveni 50/50. Par to uzņemos pilnu atbildību. Vēl svarīgi, lai krēms skaisti noklātu melleņu kārtu, nevis tā, kā to steigā darīju es, izvazājot mellenes pa visu kūkas virsu. Lai veicas!

 

4 komentāri: