Auzu pārslu cepumi ar valriekstiem un rozīnēm

Esmu atpakaļ. Un neskatoties uz totālo rudeni, kas iestājies šajā zemē, un tam parasti sekojošo apģērba un garastāvokļa krīzi, esmu sajūsmā - pīlādži, ķirbji, plūmes, baravikas, āboli... Un tas viss par baltu velti. Tāpat es esmu sajūsmā par ikvienu iespēju ieritināties dīvānā ar tumīga kakao krūzīti un sildīties, lasot nenopietnu literatūru vai uzgraužot pa sirsnīgam cepumam, pašrocīgi ceptam un mazliet šķībam un greizam pēc formas. Jo tādu brīžu sakarā ar pieaugošo pienākumu nastu kļūst arvien mazāk. Ak, home sweet home.
Cepumi ir līdzīgi jūnija auzu pārslu un žāvētu ogu cepumiem, taču ar krietnu valriekstu piedevu, turklāt šoreiz es izmantoju pilngraudu auzu pārslas, kuras padara cepumus vairāk chewy, kas man patīk labāk, nekā vieglā, mutē kūstošā ar ātri vārāmajām pārslām gatavoto cepumu struktūra. Sanāk pamatīga paplāte pilna cepumu - pietiks visiem.
Recepte:
220g sviests
1 gl. brūnais cukurs
1/2 gl. cukurs
1 tējk. vaniļas ekstrakts
2 lielas olas
2 gl. milti
1/2 tējk. soda
1/2 tējk. cepampulveris
1 tējk. sāls
1 gl. auzu pārslas
2/3 gl. rozīnes
2/3 gl. valrieksti, sakapāti mazos gabaliņos
Uzsilda cepeškrāsni līdz 175 grādiem. Valriekstus sakapā ganaliņos, novieto uz cepampapīra un aograuzdē aptuveni 8-10 minūtes. Lielā bļodā sakuļ sviestu ar cukuru, maisot, kamēr masa kļūst viegla un krēmīga. pa vienai pievieno olas, tad vaniļas ekstraktu. Atsevišķā bļodā sajauc miltus ar sodu, cepampulveri un sāli. Miltu maisījumu pakāpeniski pievieno sviesta un cukura masai. Beidzamās iejauc auzu pārslas, rozīnes un valriekstus. Nelielās bumbiņās mīklu liek uz cepešpannas un cep 10-12 minūtes. Kad cepumi izņemti no cepeškrāsns, ļauj tiem aptuveni 2 minūtes atdzist, pirms noņem no pannas un liek atdzist pilnībā.

2 komentāri: