Cukini strēmelītes ar svaigo sieru, tomātiem un balzametiķa mērci

Domājot par sniega bumbām, dārzeņiem un pēc iespējas mazāk triviālām kombinācijām, es atklāju lieliskus salātus, kas būtu piemērots ēdiens vasaras sezonā, bet, pārlieti ar siltu mērci, lieliski iederas arī aukstajā aprīlī. Šobrīd cukini par milzu naudu var nopirkt veikalā, un par to ļoti sāp sirds, iedomājoties kabaču, cukini un tiem līdzīgo grēdas vasaras mēnešos. Tā nu reiz iekārtots, ka pavasara sākums ir muļķīga sezona, kad iepriekšējā gada raža beigusies vai nav lietojama (piemēram, bietes ap šo laiku jau vairs nav ēdamas), bet nekas jauns vēl nav un tik drīz nebūs izaudzis. Izņemot, protams, garšaugus uz palodzes. 
Ja starp virtuves piederumiem neatrodas dārzeņu mizotājs, pietiekami plānas cukini strēmelītes vai iegūt arī ar ļoti asu nazi (tie nav meli, jo es izmēģināju abus paņēmienus). Salāti ir gan sātīgi, gan viegli un askētiski, kas ir mana prasība numur viens salātu receptēm - jo labāk var sajust katru no sastāvdaļām un mazāk garšu haotiski jaucas kopā, jo labāk. Sātīguma elementu savukārt nodrošina svaigais siers - ar papriku, bet tik pat labi garšo arī parastās sniega bumbas ar ķiplokiem.
 
 

2 komentāri:

  1. Es cukini strēmeles aizvietoju ar gurķa strēmelēm un bija arī ļoti gardi :P

    AtbildētDzēst
  2. Nesanāk man tās strēmeles tik garas un plānas kā foto. Kur slēpjas triks?

    AtbildētDzēst